Novosti u Chili toursu

Chili tours opet među najboljim turističkim agencijama Hrvatske

Chili tours opet među najboljim turističkim agencijama Hrvatske

S ponosom možemo reći da je 2016. godina za Chili tours bila uspješna i u znaku rasta. U tome nas je prepoznao i jedan od naših ključnih partnera - Atlas, koji je i za 2016. godinu dodijelio posebna priznanja. Za razliku od 2015. godine, za koju smo primili posebna priznanja za najboljeg malog partnera i 1. mjesto za partnera s najvećim rastom prometa, u 2016. smo, zahvaljujući još većim i boljim brojkama, zaslužili prijeći iz kategorije malih u kategoriju srednjih partnera. Posebno priznanje koje nam je dodijeljeno za 2016. godinu je priznanje za: TOP 3 NAJBOLJA SREDNJA PARTNERA U HRVATSKOJ! Iznimna nam je čast biti među najboljima i zahvaljujemo Atlasu koji nas je prepoznao kao kvali...

Chili tours proglašem najboljim malim partnerom 2015. godine

Chili tours proglašem najboljim malim partnerom 2015. godine

I ove godine, jedna od vodećih turističkih agencija u Hrvatskoj - Atlas, dodijelio je nagrade za najbolje partnere u kategoriji malih i srednjih turističkih agencija za 2015. godinu. .Među velikom konkurencijom od preko sto turističkih agencija diljem Hrvatske, Chili tours je proglašen NAJBOLJIM MALIM PARTNEROM u 2015. godini. -Iznimno smo ponosni i zahvalni svim našim dragim putnicima što su nam ukazali povjerenje i odlučili putovati s nama. Bez njih, ništa od ovoga ne bi bilo moguće. Zahvaljujemo i Atlasu što nas je prepoznao kao kvalitetnog partnera i nadamo se još dugoj i uspješnoj suradnji na obostrano zadovoljstvo.Iznenađenje koje je uslijedi...

Intervju s direktorom Chili toursa

Intervju s direktorom Chili toursa

"Moguće je jesti janjetinu i škampe s istog tanjura, a toaletni papir ne može se svugdje bacati u wc školjku." Pročitajte intervju s direktorom Chili toursa o putovanjima, pokretanju vlastitog biznisa i budućim planovima za Chili tours. Kako ste se odlučili na otvaranje turističke agencije 2013. godine u doba pada gospodarske aktivnosti i kada ljudi troše sve manje, ujedno i na putovanja? - To je bio na neki način udarac glavom kroz zid. Bili smo svjesni činjenice da je potrošnja, generalno gledajući, smanjena i da će biti pravi izazov izvući živu glavu prve godine poslovanja, no procijenili smo kako je to rizik koji se isplati preuzeti. Ljubav prema putovanjima, ali i želja da putnicima omogućimo...